Ingen vanlig dag

Inatt när jag inte kunde sova satt jag och surfade runt på nätet och hittade de coolaste (och möjligtvis fulaste) vinterskorna till banditen: ett par klarblåa moonboots! Aah, nostalgin... Själv hade jag kobolyblå och neonrosa när jag var liten. Såklart att han också måste ha det nu då! Ett par sådana, en blå overall och en bäverfitta-mössa. Det bästa med att ha barn är ju att man kan klä dom som man vill tills dom fattar att dom kan välja själva. Vilket jag inbillar mig att kilar inte bryr sig om förräns senare än tjejer? Jag tycker det är jätteroligt att köpa barnkläder. Nästan (men bara nästan) roligare än att köpa till mig själv.

Idag är det storstäd som står på schemat. jag städar iofs varje dag, men mer plockar och dammsuger. Idag ska det kalasstädas och fixas en tårta, för vi ska ha kalas efetrsom det är Banditens födelsedag! Hurra hurra för honom, jäklar vad tiden går fort. Jag minns när han föddes och jag var helt paff för att han var så hima... ful. jomen det är sant! Jag var helt chockad och tyckte så synd om honom som skulle få gå genom livet som en fulis utan tjejer. Men så gick det ett pas dar och han blev söt. Lyckligtvis. För honom då alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0