Morning Glory

Idag är jag ju ensam med barnen ända till kvällen. När dom vaknade? Tja, Huliganen kom upptassandes för trappan runt 5. Jomen varför inte? det är ju en rimlig tid. Not. Gick ner med honom till hans säng igen, preciiiis när han skulle somna om hör jag att Banditen vaknar och är ledsen för att jag inte är där så att han väcka mig genom att peta in ögonen på mig. Bara att gå upp med Huliganen till vår säng, där banditen nu parkerat sig. Jag tänkte mig att jag skulle ligga i mitten, och så skulle barna ligga på varsin sida om mig och somna om på 2 sekunder och vakna igen kl 9.

Det tyckte inte barnen. Dom ropade välling! välling! och hoppade i sängen och på mig. 5 koppar kaffe senare är jag nu ganska pigg och kommer absolut inte kunna somna om. Nu vill barnen såklart sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0