Välkommen till Gökboet

Hemma med sjuklingar idag igen. fast en är frisk nu, och ojojoj vad trött han är på att vara hemma! Idag har dom slagit rekord i jobbighet, dom har varit högt och lågt hela dagen. Och bråkat med varandra, typ tagit den andres grejer med högljudd gråt till följd. Och så gnället då förstås. Gnället! Det har både räckt och blivit över. Inget, absolut inget har varit bra idag, har vi läst bok är alla böcker fel. När vi skulle se film var alla filmer dåliga. När vi målade var inte det roligt heller. jag gick till och med så långt att jag fyllde lite småbunkar med vatten och satte dom på klinkergolvet i badrummet (där det är golvvärme, om någon nu skulle råka bli upprörd). Det brukar vara bland det roligaste dom vet. Men tror någon att det dög? Neeeeeejnej, ohnej!

Så nu ger jag upp, nu får dom springa runt och vara allmänt jobbiga tills deras pappa kommer hem.

Iadg gick förresten brandlarmet också, när jag lagade lunch. Det var lite jobbigt, för jag blev så himla stressad av tjutet att jag glömde bort vilken kod det var när SOS-alarm ringde och undrade hur många brandbilar dom skulle skicka. Vårt brandlarm är kopplat till SOS nämligen. Lyckligtvis hittade jag koden på ett papper tillslut, och utryckningen blev inställd när dom förstod att jag inte var en galen mordbrännare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0