Long time no see

En sak som verkligen har förändrats sedan jag blev mamma är att jag har blivit så himla BLÖDIG. "jaha, nu ska hon lipa igen" är en ganska vanlig fras hos mina vänner. Idag på jobbet satt vi och arbetade hårt vid datorn. AKA surfade runt på Youtube. Det var ju inget pinsamt alls när jag sitter och nästan fulgråter när jag ser en video om ett jäkla LEJON... Men kolla här, det är så himla FINT!! http://www.youtube.com/watch?v=btuxO-C2IzE Men det måste vara låten med aerosmith, och inte whitney houston. Annars får man  inte den rätta känslan!!

Precis då kom min chef in och blev väl lite konfundersam över att jag satt och grät över timrapporterna, haha.  För som den sanna ögontjänare jag är var jag naturligtvis snabb att klicka ner lejonjäkeln. Det här hade aldrig hänt för 4 år sedan, no way in hell. Det här började när jag var gravid med Huliganen och grät när jag såg en gammal farbror på bussen som jag tyckte såg ensam och ledsen ut. Då bortförklarade jag det med graviditetshormoner, men jag börjar tro att det är permanent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0