Det är inte jag, det är du...

Hipp hipp hurra! Idag har BÅDA terroristerna varit på dagis. Heeeeela dagen lång. Själv var jag i skolan från 9-16. Det SÖG, jag var helt galet trött och kände verkligen hur van jag har blivit vid den där timmen middagsvila efetr lunch... I alla fall, en sak som är extremt jobbig när man är trött, är när man aldrig får gå hem för att folk i ens klass envisas med att fråga dumma frågor och berätta ointressanta anekdoter för föreläsaren (som inte har
någonting alls med ämnet att göra). Det värsta är när den människan som frågar liksom inser att frågan är korkad, och föreläsaren glatt trumpetar ut att Nejmeeeeen, det FINNS inga dumma frågor, hihihih! Eeh JO? Det finns det. Och när mna säger att det inte finns det, uppmuntrar man till ännu fler dumma frågor. Vilket är helt galet tråkigt för oss andra. Liksom, HEJ, ni kanske kan ta det efter föreläsningen, om ni nu vill dela minnen i en kvart från en konfaresa 1988, och inte mitt i föreläsningen om beteendepsykologì? TACK.

Det finns en jättefin term för den här sortens beteende som jag har börjat uppvisa nu det sista, det här bittra, hemska, där jag stör mig som en galning på många i min klass. Tydligen är det inte deras fel, utan mitt. Men det termen har jag förträngt, så det är fortfarande deras fel. Jag har ju inte varit så mycket i skolan den här terminen, så det är ju inte så konstigt att jag inte har full koll. Igår fick ajg ett mail från min lärare där hon undrade om jag hade hoppat av, och om jag inte gjort det, kanske jag skulle börja fundera på att komma snarast för annanrs skulle jag inte klara kursen. Nänä, säger du det så... Min lägstanivå är typ högre än vad SOMLIGA i min klass kan prestera när dom är på topp. Det låter jättefult att skriva det, liksom äckligt på ett sätt som gör att jag låter extremt självgod. Men så är det. Framtidens psykologer är många av dom... ganska speciella, har det visat sig.

Själv är jag helt normal, hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0