För ovanlighetens skull

Självklart är jag hemma och vabbar även idag. Vi hade några dagar där förrförra veckan när båda var på dagis, men ännu har dom inte lyckats hålla sig friska båda två en hel vecka det här året. Underbart. Jag är så jäkla trött på at vara hemma med griniga ungar att det inte är sant. Det här är ingen mammablogg, det är en sjukblogg.

Och nu är det en härlig liten snöstorm ute också. jomenvisst, varför inte? Såklart att det ska vara. BLÄ.
Nej, det här funkar inte, får återkomma en annan dag när jag inte bara gnäller och allt är piss. Nu ska jag passa på att äta lunch och fira att vi har internet och telefon igen efter en veckas fel på skiten. Måste skynda mig innan barnen som sover ute i snöstormen ska väckas! Ja, sover i åkpåsar, i vagnen, under ett vindskydd och i lä. Inte direkt på marken ute i snön om någon nu trodde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0