När börjar våren?

Åh, vilken dag. Äntligen, äntligen var det sambons tur att vabba en dag, och efetrsom eftermiddagens föreläsning blev inställd åkte jag inte direkt hem efter skolan, utan kunde gå och titta på stan i lugn och ro. Jo, det är verkligen sant. Shopping hjälper mot vintertrötthet och allmän sömnbrist! Känner mig som en helt ny människa, fortfarande hög på shoppingeufori. Jag köpte ett par skor, ett par ljusa byxor, en korallfärgad kofta och en vit topp. Jag älskar Hunkydory! Deras kläder är så himla fina och sköna. Dyra dock, men det är smällar man får ta.

Fick tag på gore-tex skor till Banditen också, och en skaljacka. Men fasen, 1200 för en jacka till en liten unge! Det är dyrt. Men nu hoppas jag att han är torr och fin i vår. Nu är det iofs fortfarande vinter, men vafan. Det gäller ju att vara förberedd.

Nu är det slutttttt på mitt bankkonto. Det får vila upp sig ett tag nu känner jag. Iallafall tills barnbidraget kommer. Det jobbiga med att handla är ju att man blir sugen på MER hela tiden. Jag har inte köpt kläder på länge, det går liksom i vågor det där. Nu är det flod, kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0