Och sen måste jag nog sova

Om jag är färdig med min tenta? Nja, jooo, alltså.... Eh, har jag börjat alls? Nja, jooo, alltså... Det kom så många andra viktiga saker iväg under dagen. Som t ex att noppra ögonbrynen (viktigt) anmäla mig till nästa termin på studera.nu (det är faktiskt bara en månad kvar av anmälningstiden!) samt att ringa min mormor som är gravt senil och bor på hem och knappt hör vad man säger och som svarar VAD TREVLIGT! på allt. Även om man berättar att man just haft en yxmördare på te. Och som garanterat inte visste vem det var hon pratade med. Eller ens kom ihåg att någon ringt 5 minuter senare. (Men det var faktiskt viktigt på riktigt, jag ringer min mormor varje vecka. Fast den här veckan har jag redan ringt henne 2 gånger).

Men NU. Nu ska jag minsann skriva så att fingrarna blöder. Ojojoj vad jag ska skriva. Sitta uppe hela natten. Minsann.

Men först ska jag bara en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0