Tips från coachen

Något som man inte ska göra på kvällen när man har sådär lite lagom trötta barn som ska upp tjugo i sex nästa morgon, är att få för sig att åka en liten sväng i den nya bilen och hoppas att dom ska fortsätta sova när man sen bär in dom. För det gör dom verkligen inte. Inte mina monster iallafall. Har just kommit upp från en timma och en kvarts dust med Huliganen. Sambon är fortfarande nere med Banditen.

När han för tusende gången (Huliganen alltså) satte sig upp i sängen och ville leka blev jag jäkligt irriterad och väste argt SOOOV!! Och då var jag ändå snäll, långt innan dess hade jag börjat tänka saker om den lilla ungen som innehöll orden "jäkla" och "skitunge" flera gånger om.

Antar att jag får skylla mig själv dock. Men mest sambon. För den där jäkla bilturen var INTE min idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0